Eeeeeen bijna start!

9 juni 2013 - Brugge, België

Dag lieve lieve mensjes,

Nog een week en wij zijn ervandoor!

In november hadden we spontaan beslist dat we voor een tijdje de wereld zouden verkennen. Ondertussen zijn er reeds veel plannen gemaakt, geannuleerd, veranderd, opnieuw veranderd en vooral… veel veranderd. Het leven veranderde hier en daar in de aanloop naar het grote vertrek maar niettegenstaande zijn we er geraakt! Volgende week steken we ‘t zeetje over voor het begin van ons avontuureke.

Beginnend in Brazilië om dan via Argentinië, Chili, Bolivia, Peru en Ecuador te zien waar we terug zullen vertrekken om in Zuid Oost Azië 2014 te vieren.  Hoe lang dit allemaal zal duren en wanneer je ons terug ziet, zal voornamelijk afhangen van de zin en de financiën. ‘We zien wel’ is een zin die overvloedig in onze woordenschat is gekropen de laatste maanden, en daar geloven we ook in.

Naast alle praktische zaken die geregeld moeten worden, was er ook nog tijd om te genieten van de mensen hier. Iedereen die aanwezig was op ‘the whale expedition party’, wij hebben genoten van het feestje! Merci! Daarnaast enkele woorden die de laatste weken samenvatten en er zullen er onvermijdelijk nog komen: Zig Zag, tractoren, oost punten ontdekken, overname van griekse eilanden door marginale britten, bbq’s, terrassen, treinen, trappen, feestjes hier, feestjes daar, feestjes overal dus. Hele leuke momenten waardoor een mens bijna niet meer zou willen vertrekken MAAR “biena is verre van china” dus gaan we toch gewoon maar gaan.

Schrijf jullie allemaal in, hier ergens op de site, dan krijg je automatisch een email wanneer we onze pen en briefpapier bovenhalen.

We gaan jullie waarschijnlijk wel een beetje missen :)

Groetjes,

Herlinde en Ine

1. Sophie:
    9 juni 2013
    Geniet ervan! Ik weet nu al dat ik een trouwe lezer word ;)
  2. Sammy:
    9 juni 2013
    Geniet er massa's van! Maar (op t gevaar af lijk pépé te klinken) wees ook voorzichtig he!
  3. Tine dekeyser:
    9 juni 2013
    Het spijt me enorm dat ik niet meer op jullie feestje ben geraakt ! Maar ik wens jullie alvast een heel goeie reis ! Geniet ervan, al zal dat waarschijnlijk nt mankeren... En hier komen mijn moedergevoelens boven (sorry) : wees voorzichtig é ! Da we jullie nog heel terugzien ! Maar vooral genieten ;-)
  4. Frank:
    14 juni 2013
    meer dan 't allerbeste op jullie reis! geniet van alles en veel meer! 't zal tijdje duren voor we nog eens een terrasje kunnen/zullen doen. x en Grts
  5. Inès:
    16 juni 2013
    Twordt dan tijd om eens terug te komen hé!
  6. Nele:
    19 juni 2013
    Waar blijven de eerste foto's:) ?
  7. Marlies:
    19 juni 2013
    Ewel, jullie zijn al 4 dagen weg en nog altijd niets van jullie gehoord? ;) Ik verwacht een kaartje uit Brazilie!!! De kids volgen ook jullie reisverhalen.... Amuseer je en voorzichtjes hé!!!
  8. Ine en Herlinde:
    21 juni 2013
    U vraagt, wij draaien! :)