Alles heeft een begin

21 juni 2013 - Curitiba, Brazilië

Aangezien we nog maar pas vertrokken zijn en we nu vooral kleine kustdorpjes aan het afreizen zijn, nog geen grote verhalen maar enkele wist je datjes op jullie toch op de hoogte te houden:

- Vliegangsten nog steeds niet helemaal overwonnen zijn..

- Geen portugees kennen een echte sociale handicap is, maar het leven interessant maakt..

- De grootste hobby van Braziliaanse vrouwen kuisen is. Constante aandacht voor gladde vloeren en natte toiletbrillen vereist!!

- Ine een ontluikende liefde heeft voor vogels..

- Uno een ideaal middel is om vriendjes te maken die dan later taxichauffeurs en hostels-gastheren blijken te zijn.. Heel handig.. (en dat Ine voorlopig meeste uno-overwinningen heeft)

- Niet doorhebben dat je bus je bestemming heeft bereikt, kan zorgen voor free rides.. te vroeg afstappen daarentegen kan je duur komen te staan..

- Braziliaanse vrouwen hun grootste kledingstuk hun sportschoenen zijn..

- Ine op haar honger blijft zitten in de zoektocht naar schone Braziliaanse mannen..

- Herlinde een degout krijgt van koppeltjes, wegens het missen van de wederhelft..

- Een mooie wandeling van begot 3 uurtjes al direct kan leiden tot 9 blaren en een ontstoken voet..

- Je een Brazilaanse winter doorkomt met shortjes..

- Herlinde door Ine haar gesnurk slaapt en zelf nog een grotere slaper is dan Ine..

- Skol en brahma best te drinken valt..

- 3 wielerfietsen hier een alledaags vervoersmiddel is, wat ons doet afvragen: wat gebruiken ze dan in het lokale pido? 1 wielers?

- We een uitstervend ras zijn.. Nog geen andere toeristen gespot..

- In Brazilie het een uitdaging wordt om diarree te krijgen..

- Herlinde een grote liefde heeft ontwikkeld voor gebouwen en plaatsen.. huwelijken en scheidingen vliegen in het rond..

Tot de volgende!!

1. Frank:
    21 juni 2013
    goed al eens iets leuks te horen en zien van jullie! Skol en hou vol :)
  2. Marianne:
    27 juni 2013
    hoi meiden hopelijk beleven jullie een prachtige reis en hebben jullie de tijd van jullie leven zal af en toe wel eens een berichtje laten En herlinde niet te veel mooie mannen verleiden (moest je er eentje tegen komen voor mij dan zie je wel)
  3. Tante lieve:
    1 juli 2013
    dag mannekes,

hopelijk beleven jullie een onvergetelijk avontuur zonder al te veel hindernissen!!!!Laat af en toe nog eens iets weten